معلم اهوازی تبلت آموزشی در دستان دانش آموزان نیازمند گذاشت

معلم مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز موفق شد با همکاری خیرین و نیکوکاران، ۵ دستگاه تبلت آموزشی برای دانش آموزان نیازمند خریداری و به آن‌ها اهدا کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیده مینا میرسالاری معلم مقطع ابتدایی دبستان غزالی ناحیه یک اهواز با همکاری خیرین و همکاران، با خرید و اهدای تبلت، شادی را برای دانش آموزان بی بضاعت به ارمغان آورده است.

او به خبرنگار ما گفت: معلم ها و ماموریت خطیر آموزش و پرورش که این روز‌ها از طریق فناوری‌های نوین دنبال می‌شود، الگویی ارزشمند برای تلاش در جهت اعتلای فرهنگ و پرورش نسلی تلاشگر و دانشمند هستند.

میرسالاری که امسال به عنوان نخستین سال تدریس در دبستان غزالی مشغول به فعالیت شده، به تحصیل ۴ ساله در دانشگاه فرهنگیان پردیس نسبیه تهران اشاره کرد و افزود: بی صبرانه منتظر حضور در مدرسه و ملاقات دانش آموزان بودم که به دلیل انتشار ویروس کرونا از ملاقات حضوری دانش آموزان محروم شدم.

این معلم مقطع ابتدایی با بیان اینکه امسال از طریق فضای مجازی و به ویژه شبکه آموزشی دانش آموزان به تدریس پرداختم، اظهار داشت: تدریس فضای مجازی سختی‌هایی دارد و هیچ چیز بر تدریس حضوری اولویت ندارد، اما طبیعتا سلامتی دانش آموزان اولویت نخست است.

این آموزگار بیان کرد: از اواسط مهر ماه متوجه حضور نداشتن یکی از دانش آموزان در کلاس مجازی شده و پس از پیگیری‌ها متوجه شدم این دانش آموز به تبلت و گوشی هوشمند دسترسی ندارد و از آموزش‌های شبکه آموزش صدا و سیما بهره‌ای نمی‌برد، به همین دلیل شرایط این دانش آموز را با همکلاسی‌های دوران تحصیل مطرح کردم و تصمیم گرفتیم که مبلغی برای تهیه تبلت این دانش آموز جمع آوری کنیم.

میرسالاری ادامه داد: به محض اعلام فراخوان، با موج گسترده‌ای از اعلام آمادگی و واریز مبالغ متعدد مواجه شده و موفق شدیم مبلغ ۶۰ میلیون ریال برای خرید ۵ دستگاه تبلت آموزشی تامین و این تعداد تبلت را خریداری کنیم و به دست ۵ دانش آموز بی بضاعت برسانیم، بطوریکه هم اکنون در حال فعالیت آموزشی خود همچون سایر همکلاسی ها هستند و از تحصیل باز نمی‌مانند، البته از مشارکت گسترده مردم در این امر خیر شگفت زده شدیم و می‌خواهیم فعالیت خود را گسترش دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.