خدمات شرکت گاز به صورت تمام الکترونیک

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: یکی از فرایند‌های دریافت انشعاب گاز حذف و از این به بعد نیاز به مراجعه مردم به شرکت نفت برای دریافت تسویه حساب سوخت مایع نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد رضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سوی کمیته کاری توسعه دولت الکترونیک استان و همکاری مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز استان، گفت: یکی از فرایند‌های دریافت انشعاب گاز حذف شده و از این به بعد نیاز به مراجعه مردم به شرکت نفت برای دریافت تسویه حساب سوخت مایع نیست.

او ضمن بررسی نحوه اجرای خدمات شرکت گاز به صورت تمام الکترونیک، تصمیماتی به منظور تسریع و تسهیل در فرآیند اخذ خدمات شرکت گاز گرفته شد که یکی از آن‌ها لغو فرآیند اخذ تسویه حساب سوخت مایع از شرکت ملی نفت بود.

پاکدل با اشاره به شرایط ایجاد شده در اثر بیماری کرونا بر ارائه خدمات تمام الکترونیک از سوی شرکت‌های خدمت رسان، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته به منظور پیشگیری از مراجعه حضوری مشترکین شرکت گاز و تسریع در دریافت خدمات، فرآیند اخذ تسویه حساب سوخت مایع از شرکت ملی نفت لغو  شد.

دبیر کارگروه توسعه دولت الکترونیک با بیان اینکه هدف اصلی دولت الکترونیک، ارائه واقعی خدمات و سرویس‌ها به صورت روان و غیرحضوری به مردم در برای کسب رضایت و ملموس شدن نتیجه برای آن‌ها است، تصریح کرد: حذف سایر فرایند‌های مراجعه حضوری دستگاه‌های خدمت رسان در دستور کار کمیته کاری توسعه دولت الکترونیک استان قرار دارد تا مردم در کمترین زمان به صورت تمام الکترونیکی یا با یک بار مراجعه حضوری خدمت خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.