پرداخت تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در املش

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری گیلان از پرداخت ۲۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در شهرستان املش خبر داد.

پرداخت تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در املشبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یونس رنجکش، مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری گیلان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان املش با اشاره به اینکه۲۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در شهرستان املش پرداخت می‌شود، گفت:این میزان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی تامین و بخش اعظمی از آن جذب و پرداخت شده است .

او با بیان اینکه ایجاد ۵۷۲ فرصت شغلی در سال جاری برای شهرستان املش تعریف شده بود که تاکنون ۵۰ درصد آن تحقق یافته است، افزود: شهرستان املش به لحاظ تولید محصولات کشاورزی و در زمینه‌های فرهنگی، گردشگری و آثار تاریخی ظرفیت بسیار بالایی دارد و می‌توان از این ظرفیت‌ها برای اشتغال بیشتر جوانان شهرستان استفاده کرد.

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری گیلان با بیان اینکه شهرستان املش آب بندان‌های زیادی دارد ، تصریح کرد: تمامی آب بندان‌ها در گیلان شناسنامه دارند و این آمادگی وجود دارد با حفظ اولویت تامین آب زراعی، برای تولید آبزی پروری در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.