مدیر کل استاندارد فارس گفت: در هفت ماه گذشته نازل‌های سوخت استان فارس بیش از ۶۴۰۰ بار مورد بازدید و بازرسی استاندارد قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی رهنما گفت: طی بازدید و بازرسی به‌عمل آمده در هفت ماه گذشته از نازل‌های سوخت استان مشخص شد که نازل ها‌ی استان از استاندارد لازم برخوردار بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیر کل استاندارد فارس گفت: در هفت ماه گذشته نازل‌های سوخت استان فارس بیش از ۶۴۰۰ بار مورد بازدید و بازرسی استاندارد قرار گرفته و تا پایان سال این بازرسی‌ها ادامه خواهد داشت.

او افزود: شرکت‌های دارای مجوز کالیبراسیون از اداره کل استانداردبا هماهنگی اداره کل و شرکت نفت استان به‌صورت اتفاقی از وضعیت نازل‌های سوخت استان بازرسی و آن‌ها را مورد آزمون قرارمی دهند.

رهنما بیان کرد: از حدود ۲۹۰ جایگاه عرضه سوخت استان که دارای بیش از ۳۶۵۰ نازل دارند تا پایان سال مرتبا بازرسی انجام خواهد گرفت و در صورت مشاهده هرگونه نقص و اشکال به مسئول جایگاه اعلام و تا رفع نقص موارد از طریق استاندارد پیگیری می‌شود.

رهنما افزود: شهروندان درصورتیکه ازجایگاه‌های خاصی شکایتی داشته و یا مورد مشکوکی را مشاهده کنند موارد را به اداره کل استاندارد فارس از طریق حضوری یا از طریق تماس تلفنی باشماره ۳۲۶۹۰۹۰۶ اعلام کنند ومطمئن باشند در کمترین زمان ممکن جایگاه مورد نظر مورد بازرسی قرارگرفته و صحت عملکرد نازل آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او به مصرف کنندگان اطمینان داد که هرچند تاکنون تخلفی مشاهده نشده است اما این نظارت‌ها با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت  و در صورت هرگونه تخلف برخورد مناسب انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.