کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس استان یک تن و ۹۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

سرهنگ فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته یک تن و ۹۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۱۶۵ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

او با اشاره به این که ۸ هزار ۸۸۰ لیتر سوخت از قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است افزود: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی نیز ۵۳ قاچاقچی را دستگیر کردند.

سرهنگ فرشید با اشاره به دستگیری ۷۸ سارق طی هفته گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۲۲ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: طی هفته گذشته ۱۹۵ خودرو و ۱۱۸ موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.


بیشتر بخوانید 


کشف ۱۰۰ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در شهرستان نهبندان

سرهنگ فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی اخباری دریافت کردند که قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال مواد افیونی به شهر‌های مرکزی کشور را دارند و سریعا موضوع در دستور کار ماموران انتظامی نهبندان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی نهبندان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی این شهرستان سواری پراید قاچاقچان مواد مخدر که با سرعت بالایی درحرکت بود را شناسایی کردند و به آن دستور ایست دادند.

سرهنگ فرشید اظهار کرد: راننده خودرو با مشاهده پلیس متواری شد و ماموران در یک عملیات هوشمندانه خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: ماموران در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار