مظلومی: بازیکنان استقلال آماده هستند سه امتیاز بازی را بگیرند

پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران درباره وضعیت این تیم در رویارویی با تیم مس رفسنجان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در آغاز بازی این تیم با تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تمام تلاش باشگاه بر این بوده است که بازیکنان جدید به این بازی برسند و فکر می‌کنم شیطنت‌هایی بود که پنجره ما باز نشد و تازه دیشب پرداخت هایمان تائید شد. روز شنبه فیفا تعطیل است و به همین دلیل نتوانستیم مجوز بازی‌ها را بگیریم.

او ادامه داد: بازیکنان تمرینات خوبی را دنبال کرده‌اند و انشاالله امروز اولین سه امتیاز بازی را بگیرند. این موضوع دور از دسترس نیست.

مظلومی بیان کرد: فشار روی من و کادر فنی زیاد بوده است و امیدوارم برنده بازی باشیم. باشگاه به ما اعلام کرده که مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات رفع شده است. افرادی که پول را دریافت کرده‌اند باید تائید دریافت پول را انجام می‌دادند که این امر انجام نشده است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت محمد نادری گفت: این بازیکن کرونا ندارد و حتی طی دو روز، دو بار تست کرونا داده که پاسخ آن منفی بوده است. به جز داجلیری تست تمامی اعضای تیم منفی بوده است. تیم حریف همم تیم خوبی است و فکر می‌کنم بازی خوبی برگزار شود و فکری تیم را برای برد ارنج کرده است. تیم‌هایی که مقابل استقلال بازی می‌کنند با انگیزه هستند.

مظلومی افزود: برخی شیطنت‌ها باعث شد تا پنجره نقل و انتقالات ما باز نشود و بازیکنان جدید به بازی امروز نرسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.