ترامپ: نتایج انتخابات در بسیاری از ایالت‌ها به نفع بایدن تغییر کرده است!

رئیس‌جمهور آمریکا امروز بار دیگر با انتشار پیامی در توئیتر مدعی وقوع تقلب گسترده در شمارش آرای انتخابات این کشور به نفع رقیب خود شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در رشته توئیت‌هایی بار دیگر مدعی وقوع تقلب گسترده در انتخابات آمریکا شد.

او در توئیتر نوشت: در طول ساعاتی که به شکلی بی‌رحمانه و خبیثانه‌ای اجازه ورود تیم نظارت داده نشد، چیز‌های خیلی بدی اتفاق افتاد. همه در‌ها و پنجره‌های اتاق‌های شمارش آراء با مقوا‌های ضخیم پوشانده بودند، بنابراین ناظران نمی‌توانستند ببینند در موقع شمارش آراء چه اتفاقی می‌افتد. چیز‌های خیلی بدی در آن اتاق‌ها اتفاق افتاد. تغییرات بسیار بزرگی رخ داده است.

این شیوه شمارش نتایج انتخابات را در بسیاری از ایالت‌ها از جمله پنسیلوانیا تغییر داده است؛ همه آن ایالت‌هایی که شب انتخابات تصور می‌شد به راحتی ما پیروز می‌شویم، به یک‌باره همه آن‌ها ناپدید شدند، بدون اینکه به کسی اجازه نظارت داده شود.

روز انتخابات و پس از ساعت ۸ بعدازظهر روز سه‌شنبه ده‌ها هزار برگه رأی به صورت غیرقانونی وارد شعب رأی شد که به سادگی و به کل نتایج نهایی در ایالت پنسیلوانیا و دیگر ایالت‌ها را تغییر داد.

موضوع دیگر اینکه به ناظران انتخاباتی (جمهوری‌خواهان) اجازه داده نشد که بر صدهاهزار رأی غیرقانونی نظارت داشته باشند.
هنگامی که مانع ورود ناظران حقوقی به مراکز شمارش آرا شدند، مردم فریاد می‌زدند «شمارش آرا را متوقف کنید» و «ما خواستار شفافیت هستیم».

ترامپ: نتایج انتخابات در بسیاری از ایالت‌ها به نفع بایدن تغییر کرده است!

براساس آخرین نتایج اعلام شده از مراکز شمارش آرا تاکنون بایدن از ترامپ جلوتر است و احتمال پیرزوی او در این انتخابات بسیار بالاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
دمت گرم فقط كوتا نيا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۰۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
دیدار به قیامت ترامپ ملعون جنایتکار تروریست قمار باز دروغگوی بزرگ برو به درک اسفل السافلین به زباله دان تاریخ بشریت جهنم اسفل السافلین بخاطر ترور بی رحمانه و ناجوانمردانه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و بزرگوار مان که به فرمان توی الدنگ ناجوانمرد نکبت حرامی حرام لقمه صورت گرفت و همه جرمه ها و جنایاتت و بی عدالتیهات و تبعیضگریهات و نژادپرستیهات نسبت به همه مردمان مستضعفین مظلومان جهان و جهان اسلام ناب محمدی ص .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار