ممنوعیت و محدودیت تردد اعمال شده برای خودرو‌ها در پنج روز گذشته

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به ممنوعیت و محدودیت تردد اعمال شده برای خودرو‌ها در پنج روز گذشته، گفت : ۲۱۳ خودرو که به تذکرات پلیس بی‌توجه بودند، اعمال قانون شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص اجرای طرح محدودیت‌های تردد در شهرستان کرمانشاه بصورت همزمان با ۲۵ شهرستان دیگر کشور برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت : از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۲ آبان ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان، ۱۹۰ تیم برای اجرایی شدن این طرح به کارگیری شدند.

او با بیان اینکه در اجرای طرح محدودیت‌های تردد در مرکز استان ۷۸۳ نفر نیرو به کارگیری شدند، گفت : در این مدت چهار نقطه اصلی و تعدادی نقطه فرعی توسط همکاران تلاشگر پلیس پوشش داده شد که در راستای اجرای این طرح تعداد ۷۷۴۸ دستگاه خودرو به مبدأ عودت و تعداد خودرو‌های اعمال قانون شده ۲۱۳ دستگاه است.

جاویدان از کنترل و نظارت بر ۱۷۰۹ واحد صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان بصورت مستقل و مشترک با اصناف در این بازه زمانی خبر داد و افزود: طی مدت زمان اجرای طرح محدودیت تردد، تعداد ۳۷۵ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و بی توجهی به قوانین و مقررات صادره پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این مدت به افرادی که بدون ماسک بودند، دو هزار و ۲۲۶ عدد ماسک تحویل داده ایم.

او از تعامل سایر دستگاه‌ها با پلیس قدردانی و گفت: هم استانی‌ها با پرهیز از تردد‌های غیرضروری، پلیس را در اجرای هرچه بهتر این طرح همراهی کردند.

جاویدان از حمایت و پشتیبانی حداکثری و همه جانبه پلیس از مدافعان سلامت خبر داد و گفت: امنیت و سلامت دو مقوله مهم در زندگی بشری بوده که در فرمایشات بزرگان دین نیز مورد تاکید قرار گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.