کمبودی در زمینه تامین کالا‌های اساسی مردم وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در حال انجام است و جای هیچگونه نگرانی از کمبود نیست.

 داود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: اظهار داشت: در بحث مبارزه با جرایم اقتصادی و نظارت بر بازار و اصناف حساسیت مردم استان کمک کننده است.

او  افزود: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از جمله گران‌فروشی، عدم درج قیمت بر اقلام، احتکار و ... مراتب را از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا حضور در محل سازمان صمت استان و ادارات شهرستان‌های تابعه گزارش کنند و سازمان صمت استان در صورت عدم رسیدگی به گزارش شهروندان پاسخگو خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: گرانی‌های اخیر در شرایط موجود اجتناب‌ناپذیر است، چون این گرانی‌ها با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در بخش تامین برخی اقلام، اجناس و محصولات کشاورزی استانی تولیدکننده نیست و بلکه مصرف کننده است، هزینه‌های حمل و نقل به قیمت‌های اصلی کشوری، جهت ورود به استان اضافه می‌شود.

او  ادامه داد: با توجه به اینکه استان ما پهناور و فاصله بین شهر‌های استان زیاد است مثلاً این هزینه‌های حمل و نقل از زاهدان به چابهار نیز افزایش پیدا می‌کند و به همین دلیل است قیمت اجناس در شهر‌های مختلف استان متفاوت است.

شهرکی بیان کرد: مبارزه سازمان صمت استان در زمینه گران‌فروشی است و در صورتی که واحد صنفی خارج از قیمت مصوب و بیشتر از آن کالایی را بفروشد این واحد متخلف شناخته شده از طرف بازرسین صمت پرونده تخلف برای این واحد تشکیل و رسیدگی به پرونده‌ها و اجرای احکام توسط تعزیرات حکومتی صورت می‌گیرد.

شهرکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم استان در حال جذب و توزیع است و مردم استان هیچ نگرانی در مورد کمبود کالا‌های مورد نیاز خود نداشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: مردم شریف استان این موضوع را مد نظر قرار دهند که کشور ما در شرایط جنگ اقتصادی است و کالا‌های مورد نیاز مردم در حال تامین است و به شایعه‌سازی‌ها و اخبار رسانه‌های بیگانه توجه نکنند چرا که این جزئی از حربه‌های دشمن و در راستای عملیات روانی و ناامیدسازی مردم ایران است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار