مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: نظارت‌های تعزیزات حکومتی برای جلوگیری از احتکار مواد ضدعفونی کننده و ماسک در ماه‌های گذشته مطلوب بوده است و این نظارت ها ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان گفت: هدف از بازدیدهای سرزده به دستگاه‌های اجرایی و دیگر بخش‌های خدماتی، نظارت‌های دقیق بر حُسن اجرای دستورالعمل های بهداشتی در ادارات است.

او با بیان اینکه ظارت‌های تعزیزات حکومتی برای جلوگیری از احتکار مواد ضدعفونی کننده و ماسک در ماه‌های گذشته مطلوب بوده است و این نظارت ها ادامه یابد افزود: به طور قطع ورود تعزیزات حکومتی به مسایل بهداشت محیط در دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به دلیل برخورداری این اداره کل از پشتیبان قضایی می تواند در رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس ارزنده باشد.

محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان نیز گفت: تعزیزات حکومتی می تواند باتوجه به قوانین موجود بر حُسن نظارت بر بهدشت محیط در ادارات هم ورود داشته باشد.

او افزود: در بحث مقابله با احتکار مواد ضدعفونی کننده و ماسک در ماه های گذشته اقدام های خوبی از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان انجام و با متخلفان در چارچوب قانون برخورد قضائی شد.

انتهای پیام / گ

 

برچسب ها: تعزیرات ، ماسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار