راه اندازی ۲ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در بجنورد

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۲ پایگاه اورژانس ۱۱۵ برای خدمت رسانی به مردم بجنورد راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  تقی دولت آبادی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده و آمار تماس‌های بدون پاسخ مردم، پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای بش قارداش و شهری شماره ۵ بجنورد (گلستان شهر) از ماه گذشته فعالیت خود را شروع کردند.

تقی آبادی افزود: با راه اندازی این پایگاه‌ها میانگین زمان رسیدن بر بالین بیمار کاهش می‌یابد و این امر سبب خدمات رسانی بهتر و افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای بش قارداش که از نوع تیپ ۵ و از مدرن‌ترین تیپ‌های اورژانس کشور بوده و قابلیت ۲ آمبولانسه شدن نیز دارد، توسط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان و کمک مجمع خیرین سلامت در محل پارک بش قارداش احداث شد و به طور پایلوت تیم واکنش سریع اورژانس استان نیز در این پایگاه مستقر می‌شود.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای بش قارداش به روستا‌های اطراف، قسمت‌هایی از محور بجنورد - اسفراین و نقاطی از شهر بجنورد خدمت‌رسانی می‌کند و پایگاه اورژانس ۱۱۵ شماره ۵ بجنورد نیز به گلستان شهر، روستا‌های اطراف و محور‌هایی مانند کمربندی بجنورد و جاده گلستان شهر خدمت رسانی خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.