مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام :

تردد در جاده‌های ایلام ۳۲ درصد کاهش یافت

دلخواه از کاهش ۳۲ درصدی تردد خودروهای سبک و سنگین در جاده‌های استان ایلام نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ میلیون و ۹۵ هزار و ۴۵۸ خودروی سبک و سنگین در جاده‌های استان ایلام تردد کرده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد کاهش دارد.

او ادامه داد: بیشترین میزان تردد در این مدت در محور ایلام - سرابله و ایلام - ایوان توسط سامانه‌های تردد شمار ثبت شده است.

دلخواه با اشاره به میزان جابجایی مسافران در مدت یاد شده افزود: بیش از ۳۰۹ هزار و ۶۴۴ مسافر در قالب ۶۶ هزار و ۷۴۶ سفر در استان ایلام جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا نسبت به مدت مشابه سال قبل ، ۵۷ درصد سفر‌ها و ۷۹ درصد مسافران در استان کاهش یافته است.

دلخواه با بیان اینکه در پی شیوع کرونا تمامی نکات بهداشتی به صورت جدی رعایت می‌شود، گفت: استفاده از ماسک در همه وسایل حمل و نقل عمومی بین‌شهری و پایانه‌های مسافری اجباری و الزامی است.

او تاکید کرد: هم‌اکنون فروش اینترنتی یا حضوری بلیط وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.