اجرای طرح ضربتی پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح ضربتی برخورد و دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی خبر داد و گفت: طی چند روز گذشته ۲۰ نفر از اراذل و اوباش و افرادی که برای شهروندان زنجانی ایجاد مزاحمت می‌کردند دستگیر و به جرایم خود اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص فعالیت‌های مجرمانه تعدادی افراد شرور و اراذل و اوباش در زنجان، طرح برخورد با این افراد در استان زنجان اجرا و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

او افزود: هماهنگی‌های لازم با مقامات قضایی جهت دستگیری متهمان و اجرای طرح ضربتی پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش انجام و با تحقیقات صورت گرفته و اجرای طرح طی چند روز گذشته در زنجان ۲۰ نفر از اراذل و اوباش شناسایی شده که مخل نظم و امنیت بوده و برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه متهمان دارای سوابق کیفری در زمینه اخلال در نظم و امنیت عمومی، ضرب و شتم مردم و دیگر جرایم بودند گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر ایجاد اخلال در نظم عمومی و همچنین ارعاب شهروندان به وسیله سلاح سرد اعتراف کردند.

با اعلام اینکه از متهمان تعدادی چاقو، قمه و آلات و ادوات مجرمانه کشف شد تصریح کرد: در این طرح از متهمان تعدادی خودرو و موتور سیکلت نیز که مورد استفاده مجرمانه قرار می‌دادند از متهمان توقیف شد.

او گفت: با اجرای این طرح در شب گذشته ۵ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار در زنجان دستگیر و از متهمان تعدادی الات و ادوات مجرمانه نیز کشف شد.
 
سردار جهانبخش با بیان اینکه اجرای این طرح در استان زنجان تا پاکسازی تمامی نقاط و محل‌های تجمع این افراد ادامه می‌یابد، اظهار داشت: از متهمان دستگیر شده سه دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه در طی چند روز گذشته با اجرای این طرح ۲۰ متهم دستگیر و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، اظهار داشت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات فعالیت اراذل و اوباش را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.