معاون سیاسی فرماندار ایلام مطرح کرد;

لزوم توجه گروه‌های نظارتی نسبت به اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا

کمربیگی از لزوم توجه گروه‌های نظارتی نسبت به اجرای هر چه بهتر مصوبات ستاد کرونای استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کمربیگی معاون سیاسی فرماندار ایلام در جلسه فوق العاده ستاد کرونای شهرستان ایلام گفت: متاسفانه با فرا رسیدن فصل پاییز و اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا طی روز‌های اخیر در سطح استان ، شاهد وضعیت قرمز رو به سیاه در بعضی شهرستان‌ها از جمله ایلام بوده ایم.

او ادامه داد: به منظور جلوگیری از تسریع شیوع ویروس کرونا، در ستاد کرونای استان مصوباتی با اعمال محدودیت‌های بیشتر در نظر گرفته شده که لازم است تا دستگاه‌های متولی با تمام توان پای کار باشند.

معاون سیاسی فرماندار ایلام بیان کرد: گروه‌های نظارتی ضمن نظارت بر اجرای هر چه بهتر مصوبات ، نسبت به برخورد با هر گونه تخلف واحد صنفی کوتاه نیامده و باید با تذکر و اخطار و در صورت لزوم اعمال جریمه و پلمب برخورد قانونی صورت گیرد.

او همچنین با اشاره به قشر سالمندان و آسیب پذیری به دلیل ضعف جسمی و بروز عوارض شدید‌تر کرونا بر سالمندان نسبت به سایر گرو‌های سنی، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از انتقال بیماری به این گروه حساس، نیازمند اجرای اقدامات پیشگیرانه به منظور قطع حلقه انتقال ویروس در سطح مراکز نگهداری سالمندان هستیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.