معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران مطرح کرد؛

اپلیکیشن مشاوره در آستانه رونمایی

ظهیری با اشاره به فعالیت ۲۵ طلبه مشاور در زمینه پاسخ به سوالات و شبهات کرونایی گفت: اپلیکیشن مشاوره به زودی رونمایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، معصومه ظهیری،معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به فعالیت‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: برنامه‌های مدیریت بحران از جمله حضور طلاب جهادی در آرامستان‌ها و بیمارستان، ستاد پشتیبانی، پاسخ به شبهات و سوالات، مشاوره و طرح همدلی و مواسات از ابتدای شیوع کرونا به صورت مستمر برگزار شده است.

او با بیان این که طرح همدلی و مواسات به صورت دهه به دهه برگزار می‌شد، گفت: از آغاز امامت امام زمان (عج) تا میلاد پیامبر (ص) طرح همدلی و مواسات به نام دهه خاتم اوصیاء تا خاتم الانبیاء در مراکز حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور اجرا شد.

معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: ۲۵ مشاور طلبه در زمینه پاسخ به سوالات و شبهات کرونا حضور فعال دارند و به زودی از اپلیکیشن مشاوره رونمایی خواهد شد که در آن مشاوران ثبت نام می‌کنند و به صورت آنلاین، آفلاین و کتبی پاسخگوی سوالات خواهند بود.

او در خصوص نیرو‌های جهادی عنوان کرد: نیرو‌های جهادی در سراسر کشور در بیمارستان‌هایی که اعلام نیاز کردند، حضور دارند و در آرامستان‌ها نیز به دلیل شروع سال تحصیلی به صورت شیفت بندی خدمت رسانی می‌کنند.

او ادامه داد: به منظور سهولت و هماهنگی بین کلاس‌های درس و شیفت حضور در آرامستان، کلاس‌ها به صورت آفلاین در اختیار طلاب جهادگر قرار می‌گیرد.

منبع:شفقنا

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار