موافقت با پرداخت تسهیلات به ۶ طرح گردشگری در گیلان

با پرداخت تسهیلات بانکی به ۶ طرح گردشگری در گیلان موافقت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پنجمین جلسه رونق تولید امروز (یکشنبه ۱۸ آبان ماه) با بررسی ۶ طرح سرمایه‌گذاری در استان گیلان برگزار و با اعطای تسهیلات بانکی به این طرح‌ها موافقت شد.

رضا حسن پور، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: در این جلسه که با حضور نمایندگان استانداری، سازمان صنعت معدن تجارت، سازمان بازرسی، بانک‌های عامل برگزار شد، با پرداخت تسهیلات بانکی به ۶ طرح با برآورد حجم سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال و تسهیلات ۴۰ میلیارد ریال موافقت شده است.

او با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان است، افزود: در این راستا با اجرای این طرح‌ها حداقل ۱۰۰ موقعیت شغلی به صورت مستقیم ایجاد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی گیلان همچنین از صدور ۱۱ موافقت اصولی تأسیسات گردشگری استان در دهمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: به منظور رونق اقتصاد گردشگری و حمایت از ایجاد تأسیسات گردشگری استان، با صدور ۱۱ موافقت اصولی تأسیسات گردشگری موافقت شد.

حسن پور افزود: در این جلسه که با حضور اعضای کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری استان برگزار شد، تعداد ۱۵ طرح متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری بررسی و با صدور ۱۱ موافقت نامه اصولی موافقت شد.

او ادامه داد: این طرح‌ها شامل یک هتل، ۴ مجتمع گردشگری و تفریحی، یک هتل آپارتمان و ۵ طرح بوم گردی بوده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان با پیش بینی ایجاد اشتغال برای حداقل ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم در پی اجرای پروژه‌های مصوب تصریح کرد: پیگیری تسهیل گری و تسریع بخشی در انجام امور سرمایه گذاران و رفع موانع آنان در اولویت معاونت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.