فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ مطرح کرد؛

کشف ۵۶ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

علی سلیمانی گفت:در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های ساوجبلاغ و آباده استان فارس ۵۶ کیلو و۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ با انجام اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، از فعالیت چندنفر قاچاقچی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شده و دریافتند که نامبردگان به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از عناصر اصلی حمل و نقل مواد مخدر در جنوب کشور تهیه کرده و قصدانتقال آن به  البرز را دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آباده استان فارس اطلاع داده شد و ماموران آن پلیس با تشکیل اکیپ عملیاتی و با هدایت لحظه به لحظه پلیس ساوجبلاغ، به محور آباده اصفهان اعزام و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری ۲ خودروی متهمان را شناسایی و آن‌ها را تحت تعقیب ومراقبت خود قرار دادند.

 سرهنگ سلیمانی گفت: در ادامه ماموران با ایجاد ایست و بازرسی در مسیر خودرو‌های حامل مواد مخدر، آن‌ها را متوقف و در بازرسی از آن‌ها ۵۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

او افزود: در این عملیات ۴ نفر از قاچاقچیان دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: شهروندان  فعالیت سوداگران مرگ را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام / ر . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.