شیوه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، مواد امتحانی و ضرایب دروس مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روز پنج شنبه، ۶ خرداد و جمعه، ۷ خرداد  برگزار می‌شود؛ ثبت نام در این آزمون از ۱۶ آذر امسال آغاز و تا ۲۵ آذر ادامه دارد.

سازمان سنجش آموزش کشور رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ را به شرح زیر اعلام کرد:

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ می‌رساند، پذیرش دانشجو بر اساس قانون "سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی" مصوب ۹۴/۱۲/۱۸ مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین آیین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات "شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی" و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پذیرش آزمون مذکور که در زمان ثبت‌نام (آذرماه سال ۱۳۹۹) توسط این سازمان منتشر می‌شود، صورت خواهد گرفت.

شرایط و ضوابط

۱- همه دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام که همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می شود، در آزمون ورودی شرکت کنند.

۲- پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال ۱۳۹۹ چه در دانشگاه محل قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه ثبت‌نام و شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ را نخواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار