تقدیر از هیئت ورزش‌های همگانی مهاباد

هیات ورزش‌های همگانی مهاباد به پاس تلاش در اجرای پوشش سراسری "آماده باش" در ایام کرونا از طرف رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مورد قدردانی قرار گرفت.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: اشتری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی از جمال دارند رئیس هیئت ورزش‌های همگانی مهاباد برای تلاش در اجرایی کردن پویش سراسری "آماده باش" در ایام قرنطینه خانگی، با اهدای لوح تقدیر کرد.

مصطفی پور افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با توجه به محدودیت‌های حضور در اماکن ورزشی و تجمعات، پویش‌های مختلفی در قالب ورزش در خانه در دستور کار این اداره قرار گرفت که مورد استقبال شهروندان نیز واقع شد.

او تصریح کرد: در این مدت ۲۶ عنوان برنامه مختلف شامل انواع ورزش‌های خاگی و تمرینات ورزشی برای تمام گروه‌های سنی به صورت کلیب ضبط شده و در فضای مجازی و رسانه گروهی از جمله صدا و سیما در اختیار شهروندان قرار گرفت تا ضمن کمک به پویش قرنطینه خانگی، فعالیت ورزشی هموطنان نیز تعطیل نشود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد با اشاره به اینکه فعالیت سالن و اماکن ورزشی هم‌اکنون ممنوع است، تاکید کرد: این روز‌ها مهم‌ترین نکته حفظ سلامت مردم است و به‌طور حتم حرکات ورزشی در منزل موجب تقویت قوای جسمانی برای مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.