ثبت مشخصات ۲۰۰ واحد پرورش مرغ تخم گذار در سامانه بازارگاه

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: ۲۰۰ واحد پرورش مرغ تخم گذار در استان اصفهان برای دریافت نهاده در سامانه بازارگاه ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهرداد مرادمند رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: با توجه به دریافت نهاده، تولید انبوه تخم مرغ با قیمت تنظیم بازار ارایه می‌شود و مقرر شد در بحث حمل و نقل و ترخیص از بنادر نیاز واحد‌ها برطرف شود.

مهرداد مرادمند، بیش از هزار و ۸۰۰ واحد مرغداری را در این استان فعال دانست و افزود: بارگذاری و ثبت این واحد‌ها زمان‌بر است.

او با بیان اینکه تامین نهاده‌های گوشت قرمز محقق خواهد شد، گفت: درخصوص تامین جو و ذرت قول مساعد داده شد درحالیکه مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و درصدد برطرف کردن مشکلات آن تلاش می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: در صنایع لبنی قیمت شیر تحویلی و محصولاتی که مشمول قیمت گذاری است مشکلاتی وجود دارد که با افزایش قیمت دیگر نهاده‌ها به جز محصولاتی که دولت یارانه آن‌ها را می‌پردازد شامل تامین نهاده‌ها می‌شود.

به گفته او اکنون دامداران کمتر از قیمت تمام شده شیر را عرضه می‌کنند و در صورت تامین نهاده‌ها قیمت شیر هم تغییر خواهد کرد.
مهرداد مرادمند افزود: تاکنون حدود ۴۰ درصد از نهاده‌های واحد‌های دامداری تامین شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.