رئیس مجمع نمایندگان فارس:

فارس در مسیر صنعتی شدن قرار گرفته است/ گاز رسانی یک اولویت است

عزیزی گفت: استان فارس در مسیر صنعتی شدن قرار دارد لذا گاز رسانی به واحد‌ها و مناطق بدون گاز، باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم عزیزی در آیین پویش استان سبز در خان زنیان که به صورت ویدئو کنفرانس با وزیر نفت برگزار شد، با اشاره به اینکه اهمیت گازرسانی در رونق صنعتی استان اظهار داشت: فارس با جمعیتی بالغ بر ۵ میلیون نفر بیش از هر جای دیگری سزاوار این نعمت بزرگ است.

او افزود: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه گازرسانی انجام شده، اما باید باقی مانده واحد‌های مسکونی و صنعتی استان نیز مورد توجه قرار گیرند.

عزیزی همچنین گفت: به عنوان مثال در همین خان زنیان و دشت ارژن و یا در کهمره و قره چمن و ... هنوز روستا‌هایی وجود دارد که گاز ندارند که انتظار داریم با حمایت شرکت گاز استان عملیات گاز رسانی به این نقاط هرچه سریعتر انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اهمیت گازرسانی در رونق صنعتی استان فارس، تصریح کرد: امروز استان فارس در مسیر صنعتی شدن است و صنعت نیز برای رونق و توسعه نیاز به حمایت جدی شرکت گاز برای بهره برداری از این ماده حیاتی دارد.

عزیزی همچنین خواستار حل مشکلات گازرسانی به روستا‌ها شد و افزود: بالغ بر ۵۹ روستا در استان داریم که بنا به گفته مسئولان مربوطه سرانه گاز رسانی به آن‌ها بالاست، اما نمی‌توان به آن‌ها گفت سرانه بالاست و نمی‌توان به شما گاز داد لذا باید به شکلی مشکل مردم را حل و فصل کرد.

عزیزی همچنین گفت: در کنار گازرسانی به مناطق، شبکه گاز فعلی استان نیز نیازمند بازسازی، مقاوم سازی و ترمیم است که موضوع مهمی بوده و نیاز است مسوولان گاز به آن توجه کنند.

او تاکید کرد: اگر این موضوع مورد توجه قرار گیرد حرکتی رو به رشد را در استان تجربه خواهیم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در پایان نیز با تشکر از مسئولان وزارت نفت و گاز گفت: از همه عزیزانی که در این عرصه خدمت تلاش کرده از مسوولان و مدیران و مهندسان کارگران و... که پروژه‌ها را برای بهره برداری آماده کردند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۰:۵۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اولویت بندی پروژه ها ومزیت بخشی به اقتصادخصوصاظرفیت
های بالقوه استان وشیرازمسئله ای است که کمتربه آن پرداخته شده
مدیریت های استان بندرت کارنامه کاری دارندوبرای کارکردن
وکارنکردن هیچگونه نظارتی وجودنداردودراین خصوص تاکنون
تفاوتی بین مدیران اجرایی ونمایندگان نبوده اولین بارهست
نماینده ای مثل آقای عزیزی به مسائل ومشکلات مدیریتی
ورودکرده بهرحال به فال نیک میگیریم