نیکوکاران همدانی ۶ پایگاه اورژانس می‌سازند

مدير اورژانس پيش‌بيمارستاني و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشكي همدان گفت: خيران سلامت با همكاري خيران فعال در امر راه و شهرسازي پنج پايگاه اورژانس جاده اي و يك پايگاه شهري در اين استان احداث مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حبیب معصومی، مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: یک پایگاه شهری به نام امام سجاد (ع) در شهر همدان و پنج پایگاه جاده‌ای واقع در عبدالرحیم همدان، همه کسی بهار، گیان نهاوند، وردآورد تویسرکان و قهورد سفلی کبودراهنگ با کمک نیکوکاران ساخته می شود .

او با اشاره به اینکه برای ساخت هر پایگاه به  ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است افزود: هم اینک در محل‌های یاد شده پایگاه امدادی وجود دارد، اما وضعیت این ساختمان‌ها مناسب نیست یا تیم‌های اورژانس در داخل پایگاه امدادی مستقر هستند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه  گفت: استان همدان دارای ۶۶ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای است و ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس اتاق عمل به همراه یک بالگرد به مصدومان خدمات ارائه می‌دهد.

او در ادامه گفت: خیران سلامت همچنین در سال‌های گذشته با اهدای زمین و کمک نقدی دانشگاه علوم پزشکی را در ساخت طرح‌های بهداشت و درمان یاری کرده اند.

معصومی بیان کرد: حدود نیمی از هزینه ساخت پد فرود بالگرد یک بیمارستان همدان هم که ۱۵۰ میلیون تومان برای ساخت آن نیاز است را یک خانواده خیر تامین کرد.

او افزود: در عین حال ساخت پایگاه شهری اورژانس ملایر ۳۰۰ میلیون تومان هزینه داشت که ۱۰۰ میلیون تومان آن را یکی از خیران سلامت پرداخت کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.