آغاز احداث مسکن‌ ملی در همدان

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در این هفته احداث ۱۴۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی مسکن در شهر همدان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید صالحی، معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن در سه شهرک فرهنگیان، مدنی و بهشتی درنظر گرفته شده است و اخیراً به دستور استاندار همدان قسمت هایی به مساحت ۶۸۰ هکتار به شهر همدان الحاق شده است.

اودر ادامه گفت:این میزان اراضی الحاق شده ذخیره ای برای بحث مسکن شهر همدان خواهد بود و برای جلوگیری از سودجویی ها اعلام نمی شود.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه با طرح های خودمالکی قطعاً تعداد مساکن ملی در همدان بیشتر خواهد شد، افزود: علاوه بر مساکن تعریف شده در مسکن و شهرسازی، تعدادی از طرح های ملی مسکن به صورت خودمالکی بوده که از متقاضیان در این پروژه ها گنجانده می شود.

صالحی با تأکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم تا سال آینده تعدادی از مساکن ملی را آماده کنیم، خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شروع به طراحی نقشه کرده و پیمانکاران قول دادند در هفته جاری در محل مستقر شوند و عملیات گودبرداری و آماده سازی را انجام دهند.

او افزود: پیمانکاران انتخاب شدند و قول دادند در هفته جاری در محل مستقر شوند.

انتهی پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
برادرمن شماهاطبق چه محاسباتی به بعضیهاکه اورده اولیه رودیرترازمادادن به اونه تخصیص دادین ولی ماالان ۱۷ماه ۴۰تومن خوابوندیم هنوزخبری نیست پارتی بازیه