فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از ۱۴۳ کیلو گرم تریاک از خودرو پژو ۴۰۵ در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدراستان‌های البرز و کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند فردی که در امر خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده فعالیت دارد، به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد را از عناصر اصلی در شرق کشور تهیه و پس از بارگیری در خودرو پژو ۴۰۵، قصد انتقال و تحویل آن به مشتریانش در استان‌های مرکزی کشور به ویژه استان البرز دارد.

فرمانده انتظامی البرز افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور جیرفت - کرمان اعزام و به طور نامحسوس اقدام به پایش و کنترل خودرو‌های عبوری کرد تا اینکه با مشاهده خودرو مورد نظر بلافاصله از سوی ماموران مورد تعقیب قرار گرفت.

سردار محمدیان گفت: در این عملیات تعقیب و گریز، خودرو متوقف و ماموران در بازرسی از آن ۱۴۳ کیلو و ۱۹۰ گرم تریاک کشف کردند.

انتهای پیام / ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.