کشف بیش از ۹۰ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیسی

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر البرز از کشف بیش از ۹۰ کیلوگرم هروئین از سوداگران مرگ در شهرستان ملارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیم پور، سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر البرز گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع هروئین، به صورت گسترده در غرب استان تهران و البرز مطلع شدند.

 سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر البرز افزود: ماموران با تحت نظر قرار دادن این متهم و نیز رصد فعالیت هایش دریافتند که وی در صدد انتقال مواد مخدر با استفاده از خودرو پراید و توزیع آن در بین مشتریانش است که بلافاصله این موضوع به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ملارد اعلام شد.

سرهنگ  سلیم پور گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و ملارد پس از اخذ مجوز قضایی به محل اعزام و متهم اصلی را که با خودروی پراید قصد خروج از منزلش را داشت دستگیر کردند.

او افزود: در این عملیات، ۳ همدست دیگر این متهم که در منزل وی بودند، دستگیر و در بازرسی از آن جا، ۹۰ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین کشف شد.
سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر البرز گفت: از سوداگران مرگ یک دستگاه خودرو سمند و پراید توقیف و به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد منتقل شد.

انتهای پیام / ر . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.