مدارس حمیدیه میزبان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

فرماندار حمیدیه با اشاره به نبود مرکز فنی و حرفه‌ای در این شهرستان گفت: دوره‌های آموزشی برای علاقمندان در شیفت بعدازظهر در مدارس برگزار خواهند شد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بهره مندی جوانان و نوجوانان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سبب سهولت ورود آن‌ها به بازار کار می‌شود، به همین دلیل باید توجه بیشتری به آموزش دانش آموزان درحال تحصیل شود.

او با اشاره به نبود مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در حمیدیه افزود: باتوجه به پیگیری‌های انجام شده به منظور مهیا کردن زمین برای احداث چنین مرکزی در شهرستان، درحال تدوین تفاهم نامه‌ای فی مابین سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان و اداره آموزش و پرورش حمیدیه هستیم.

هاشمی بیان داشت: براساس این تفاهم نامه، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های فنی و حرفه‌ای تا زمان احداث مرکز اختصاصی در ۲ باب از مدارس این شهرستان در شیفت بعدازظهر برگزار خواهند شد تا علاقمندان از آموزش‌ها در رشته‌های مختلف از جمله؛ مکانیک، جوشکاری، برقکاری، الکترونیک، تراشکاری و... بهره‌مند شوند.

فرماندار حمیدیه اظهار کرد: این شهرستان از استعداد‌ها و ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و باید اقدامات جدی برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای افراد جویای کار انجام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.