بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ملی در جزستان رفع تصرف شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق گفت: اراضی روستای جزستان بافق که به طور غیرقانونی تصرف شده بود، رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا طالعی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق گفت: به دنبال بازدید یک ماه پیش کمیته حفظ اراضی ملی این شهرستان از روستای جزستان و شناسایی تصرفات، به دستور دادستان بافق این اقدام انجام شد.

او افزود: روستا‌های مبارکه و جزستان در بخش مرکزی بافق بیشترین ساخت و ساز‌های غیرقانونی را دارند که به علت جمعیت بالا و موقعیت جغرافیایی آن، اقدام اولیه در این روستا‌ها صورت می‌گیرد.

طالعی ادامه داد: در خرداد سال ۱۳۹۵، ۱۰ هکتار از اراضی برای عرصه ساخت منازل مسکونی به مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق تحویل داده شد و در سال ۱۳۹۶ انتقال سند مالکیت انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق اظهار داشت: پرونده تصرف‌های غیرمجاز در شعبه نهم دادگستری استان یزد بررسی شد که با صدور رأی قطعی، برابر مقررات اقدام شد.

طالعی تصریح کرد: در روستای جزستان بافق، متصرفان اراضی بدون توجه به قانون اقدام به تصرف کرده بودند وبه تذکرات و اخطاریه‌ها نیز توجهی نداشتند.

او گفت: متقاضیان بومی در روستا‌ها برای دریافت زمین باید طبق قانون عمل کنند تا بتوانند با اخذ پروانه از تسهیلات ساخت و ساز‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار