برای مهار کرونا همه قوا و همه مردم باید پای کار بیایند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه مهار کرونا جزء با همکاری همه قوا و مشارکت مردم شدنی نیست گفت: ایران در مقابله با کرونا به ویژه با توزیع گسترده کمک‌های معیشتی و مومنانه خوش درخشید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما روز سه شنبه در جلسه ستاد کرونای استان کرمانشاه که با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت در استانداری کرمانشاه برگزار شد گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود خطاب به متولیان بهداشت و درمان بر محله محوری، بسیج محوری و مسجد محوری تاکید کردند تا همه مردم پای کار مقابله با کرونا بیایند.

او گفت: مهار ویروس کرونا از دست چند دستگاه یا حتی دولت به تنهایی بر نمی‌آید بلکه همه قوا و همه مردم باید پای کار بیایند و در این زمینه مشارکت و همکاری کنند چنانچه در جریان هشت سال دفاع مقدس همه ملت به میدان آمدند و ما موفق شدیم در مقابل دشمنی با حمایت بیش از ۷۰ کشور پیروز شویم.

به گفته آیت الله علما، همه مسئولان استان کرمانشاه به ویژه استاندار پای کار مقابله با کرونا آمده‌اند و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته اند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: ایران در مقابله با کرونا به ویژه با توزیع گسترده کمک‌های معیشتی و مومنانه خوش درخشید، در حالی که در برخی کشور‌های اروپایی افراد برای گرفتن یک وعده غذا گاهی هفت ساعت در صف می‌ایستادند.

آیت الله علما، از ایثارگری و خدمات کادر درمان استان کرمانشاه و کشور تقدیر کرد و گفت: نباید پزشکان و پرستارانی که جان خود را برای حفظ سلامت مردم اهدا کردند، فراموش کنیم.

او مشکلاتی مانند کرونا را نوعی تذکر و تربیت الهی نیز توصیف کرد و گفت: همزمان با اقدامات درمانی و بهداشتی نباید از استغفار و دعا به درگاه الهی نیز غافل شد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.