رونمایی از ۵۰ عنوان کتاب برای ناشنوایان در فارس

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با بیان اینکه شیراز شهر دوستدار کودک و پایتخت کتاب ایران است، از رونمایی ۵۰ عنوان کتاب صوتی در هفته کتاب در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعیدرضا کامرانی در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته کتاب، گفت: رونمایی از کتاب‌های صوتی ویژه نابینایان و برگزاری نشست مجازی قصه‌گویی و کتاب‌خوانی با حضور یکی از استادان برجسته و دعوت از اعضای نوجوان کتاب‌خوان استان‌های منطقه ۳ کشور در برنامه‌های مجازی، از جمله برنامه‌های کانون فارس در هفته کتاب و کتاب‌خوانی است.

او از راه‌اندازی تور مجازی بازدید از کتابخانه‌های فعال کانون در سطح استان، خبر داد و افزود: مسابقه کتاب‌خوانی مجازی ویژه اعضای کودک و نوجوان، تهیه پوستر و انتشار آن در فضای مجازی با هدف اعلام برنامه‌های هفته کتاب و ارائه فعالیت‌های کتاب محور در گروه‌های مجازی مراکز استان از دیگر برنامه‌هاست.

کامرانی همچنین به تولید محتوا در فضای مجازی توسط مربیان کانون هم اشاره کرد و گفت: همه فعالیت‌های این هفته، به صورت مجازی و با حضور اعضای کودک و نوجوان و مربیان متخصص به انجام می‌رسد.

او با بیان اینکه شیراز هم شهر دوستدار کودک است و هم پایتخت کتاب ایران، عنوان کرد: کانون در راستای برنامه‌های هفته کتاب برنامه متنوعی دنبال می‌کند از جمله رونمایی از ۵۰ عنوان کتاب برای ناشنوایان که در استودیو کانون صدابرداری شده است.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی در ۴۲ مرکز ثابت و ۶ مرکز سیار، ارائه فعالیت‌های کتاب محور در گروه‌های مجازی و تولید ۲۸ انیمیشن با موضوع کتاب و تولید ۲ کتاب از آثار مربیان کانون از جمله برنامه‌های کانون به مناسبت هفته کتاب در استان فارس است.

سرپرست کانون پرورش فکری فارس در پایان پیشنهاد تأسیس موزه تخصصی کودک و نوجوان در شیراز به عنوان شهر دوستدار کودک داد و گفت: ایجاد تندیس و المان کتاب در تمامی شهر‌های استان ضروری است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار