خدمات دهی ناوگان حمل و نقل عمومی تا ساعت ۱۸

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه از محدود شدن ساعت فعالیت ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سجاد سلیمانی گفت: با توجه به تصمیم ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان و جهت قطع زنجیره انتقال کرونا، خدمات ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه (اتوبوس و تاکسی) از امروز (۲۰ آبان) تا ۲۰ آذر تا ساعت ۱۸ خواهد بود.

او افزود: طی این مدت ساعت فعالیت صنوف غیرضروری استان هم تا ساعت ۱۸ خواهد بود و ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه هم همزمان با ساعت پایان فعالیت صنوف به فعالیت خود پایان می‌دهد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه با اشاره به تشدید نظارت‌ها در بحث اجرای دستورهای بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه گفت: استفاده از ماسک برای تمام رانندگان تاکسی و اتوبوس و سرنشینان آن‌ها ضروری است و نظارت مستمری در این زمینه اعمال می‌شود.

سلیمانی افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کمیته مقابله با کرونای سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه، مقرر شد در صورت مشاهده رانندگان تاکسی بدون ماسک، در مرحله اول سه روز خودروی آن‌ها توقیف شود.

این مسئول افزود: در صورت تکرار مجدد این تخلف، این بار راننده تاکسی به کمیته انضباطی معرفی شده و بر اساس رای این کمیته از تعهد محضری، تعلیق از کار به مدت سه تا شش ماه و یا حتی لغو پروانه محکوم می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.