بسیج شهرداری تبریز پشتوانه محکمی برای تمام شهرداری است

شهردار تبریز گفت: به واسطه وجود سازمان بسیج شهرداری تبریز ما در اجرای پروژه‌ها و قبول وظایف با اطمینان می‌توانیم ورود کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ایرج شهین باهرشهردار تبریز گفت: برای بسیج و بسیجی هر روز و هفته، هفته بسیج است، اما یکی از اهداف برگزاری این هفته مرور عملکرد خود در این حوزه و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف احتمالی است.

او افزود: بیشتر موفقیت‌های کشور ما در سال‌های گذشته به دلیل وجود همین تفکر بسیجی بوده است. به واسطه تفکر و اندیشه بسیجی در کشور، امروز در بسیاری از حوزه‌ها هیچ نگرانی نداریم.

او همچنین از عملکرد سازمان بسیج شهرداری تبریز در برگزاری و مشارکت در آیین‌های بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

شهردار تبریز در ادامه به برگزاری باشکوه و شایسته برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج شهرداری تبریز و تبیین عملکرد این سازمان اشاره کرد افزود: بدیهی است که در برگزاری این برنامه‌ها محدودیت‌های کرونایی کاملا رعایت می‌شود.

شهین باهر همچنین یادآور شد: اقدامات و عملکرد ما در حوزه‌های مختلف از جمله بسیج باید برای شهروندان تبیین و مشخص شود.

او تاکید کرد: توزیع ماسک در بین شهروندانی که ماسک نزده اند و تذکر دادن به آنان و کسانی که تجمع کرده اند باید در قالب تیم‌های امر به معروف انجام پذیرد. حفظ سلامت جامعه امروز یکی از مهمترین وظایف همه ما است. اگر با تذکرات ما یک نفر هم نجات پیدا بکند به مسئولیت خودمان عمل کردیم چرا که نجات یک فرد نجات یک جامعه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.