شناسایی ۳۳ فرصت سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری، از شناسایی ۳۳ فرصت سرمایه‌گذاری در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تهمتن عبداللهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری از شناسایی ۳۳ فرصت سرمایه‌گذاری در این استان خبر داد و گفت: این بسته سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری، برق، آب و بهداشت است.

او افزود: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری به عنوان کانون مراجعه متقاضیان سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری با برگزاری جلسات مستمر با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی استان به مشکلات و موانع صدور مجوز متقاضیان سرمایه‌گذاری رسیدگی می‌کند.


بیشتر بخوانید


عبداللهی اضافه کرد: این بسته‌ها در پورتال سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به نشانی الکترونیکی http://investiniran.ir بارگذاری شده است.

او ادامه داد: متقاضیان سرمایه‌گذاری داخلی یا خارجی می‌توانند با مراجعه به این پورتال، اطلاعات مربوط به بسته‌های سرمایه‌گذاری را دریافت کنند.

عبداللهی گفت: شناسایی و جمع‌بندی قوانین و مقررات مخل و مزاحم کسب و کار در استان، ابلاغ مصوبات هیئت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوز‌های کشور به دستگاه‌های اجرایی، پیگیری اجرای مصوبات یاد شده و تهیه بسته‌های جامع مشوق‌های سرمایه‌‍گذاری از دیگر اقدامات این مرکز به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار