جانشین هوافضای سپاه در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

فیلم سینمایی با موضوع صنعت موشکی؛ مهمان ویژه جشنواره فیلم فجر امسال

موسوی گفت: درباره موضوع موشکی یک فیلم سینمایی تهیه شده که امیدواریم تا در جشنواره فجر امسال به نمایش در آید.

فیلم سینمایی با موضوع صنعت موشکی؛ مهمان ویژه جشنواره فیلم فج امسالبه گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سید مجید موسوی جانشین فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه ٢١ آبان ماه در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب‌های "هفدهمین روز" و "موشک جواب موشک" و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره رونمایی از دستاورد‌های جدید نیروی هوافضای سپاه در عرصه فرهنگی گفت: ما در هوافضای سپاه تلاش داریم تا مباحث جدیدی را در حوزه فرهنگی داشته باشیم، هر چند جهت‌گیری‌های ما بیشتر در بخش دفاعی است و هفته گذشته نیز شاهد رونمایی از دستاورد جدید هوافضا با نام تیربار موشکی بودیم. هفته پیش از آن نیز نمایشگاه اقتدار هوافضا که نشانگر توانمندی‌های ایران اسلامی است افتتاح شد و به نمایش درآمد.

وی ادامه داد: از قبل این حرکتی که در حوزه دفاعی در حال انجام است و ارزش افزوده‌ای که در حوزه صنعتی و تحقیقاتی حاصل می‌شود، بناست تا بتوانیم محصولات فرهنگی داشته باشیم و تا آنجا که می‌توانیم با رعایت ملاحظات امنیتی دستاورد‌های این حوزه را بیان کنیم. این دستاورد‌ها عمدتا از جهت پیشینه موضوع در قالب فیلم و موشن گرافی و کار‌هایی از همین جنس محقق می‌شوند. البته ما قصد داریم تا در حوزه کتاب نیز دستاورد‌هایی را داشته باشیم.

سردار موسوی در پاسخ به سوالی دیگر درباره فعالیت‌های هوافضای سپاه در حوزه ساخت فیلم سینمایی اظهار کرد: درباره دوران دفاع مقدس و موضوع موشکی یک فیلم سینمایی به کارگردانی آقای شهریار بحرانی تهیه شده که امیدواریم تا در جشنواره فجر امسال و اگر ممکن بود زودتر به نمایش در آید.


بیشتر بخوانید

قدرت موشکی کشور تحت شدیدترین تحریم‌ها به دست آمده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار