تشدید نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها در اهر

 فرماندار اهر از تشدید نظارت‌ها در بازار و کنترل قیمت‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،خدابخش  فرماندار اهر گفت: در وضعیت کنونی، دغدغه مردم افزایش بی رویه قیمت‌ها و کمیابی کالا است که در این خصوص نظارت مستمر بر بازار و کنترل قیمت‌ها ضروری است.

او خواستار توزیع اقلام و کالا‌های اساسی مردم به صورت محله محور شد و افزود: کالا‌های مورد نیاز و ضروری مردم نباید در یک مکان خاص توزیع شود بلکه باید تمام اقلام و کالا‌های ضروری به صورت عادلانه در روستا‌ها و شهر‌های توزیع شوند و در این خصوص هیچ گونه کم کاری قابل قبول نیست.

او افزود: باید نظارت بر فروش گوشت قرمز در این شهرستان نیز تشدید یابد و جلوی هرگونه افزایش قیمت در این خصوص از طرف قصابی‌ها گرفته شود و اداره صمت نیز موظف است تا آنالیز قیمت‌ها برای گوشت را ارائه دهد.

خدابخش از نظارت بر روند توزیع لاستیک از سوی نمایندگی فروش و توزیع لاستیک نیز خبر داد و افزود: فروش و توزیع لاستیک در این شهرستان با نظارت و ساماندهی همراه بوده و انتظار داریم حتی یک حلقه لاستیک نیز حیف و میل نشود.

او در ادامه از پلمب شش واحد نانوایی که مرتکب تخلف صنفی شده بوده‌اند نیز خبر داد و گفت: برای مقابله با کم فروشی و گران فروشی از سوی نانوایی‌ها به صورت مداوم نانوایی‌های این شهرستان رصد و بازرسی خواهند شد و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او افزود: مردم باید عملکرد و نظارت ستاد تنظیم بازار را لمس کنند و اعضای این ستاد نیز برای پیگیری مطالبات مردم در کف بازار باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار