در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به اراک صورت گرفت:

افتتاح ساختمان راه و شهرسازی استان مرکزی

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ساختمان راه و شهرسازی استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور نعمت اله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی، سید علی آقازاده استاندار و زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی ساختمان راه و شهرسازی استان مرکزی در اراک به بهره برداری رسید.

همچنین در نشست معاون راه وشهرسازی با مسئولان استان مرکزی مسائل و مشکلات حوزه راه و مسکن استان از جمله تسریع در اجرای طرح آزاد راه اراک - خرم آباد، واگذاری اراضی دولتی برای توسعه دانشگاه اراک، ساماندهی ورودی شهر اراک از سمت سردشت و رفع موانع اجرای طرح اقدام ملی مسکن مطرح شد.

احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در مراسم بهره برداری گفت: این ساختمان شرایط را برای ارائه خدمات به مردم و تسریع امور ارباب رجوع بهتر کرده است.

مرزبان افزود: استان مرکزی با گذشت حدود ۸ تا ۱۰ ماه از آغاز کار اقدام ملی مسکن جزو ۳ یا ۴ استان برتر کشور در ساخت مسکن ملی است و سهم استان ۲۲ هزار واحد است.

او اضافه کرد: ۱۰ هزار واحد مسکن برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی است که اعتبار و زمینش مشخص شده، ۲ هزار واحد مسکونی برای افراد زیر پوشش نهاد‌های حمایتی مثل بهزیستی است که آن هم تامین اعتبار شده و امیدوارم تا تابستان ۱۴۰۰ بتوانیم این واحد‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: در استان بیش از ۶ هزار کیلومتر راه داریم و در حالی که استان مرکزی از پرترددترین استان‌های کشور است تا آنجا که در توان ما بوده توانسته ایم اعتبارات خوبی در سفر‌های وزیر بگیریم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.