روند ترخیص کالا‌های رسوبی تسریع شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: روند امور گمرکی و ترخیص کالا‌های رسوبی به ویژه کالا‌های اساسی که نقش ویژه‌ای در مدیریت بازار نیز ایفا می‌کنند تسریع شود.

ترخیص کالا‌های رسوبی تسریع شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیاوش ارجمند زاده صبح امروز درجمع خبرنگاران از بازدید همزمان رئیس کل دادگستری استان، دادستان استان بوشهر، مدیرکل سازمان بازرسی و سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان از کالا‌های رسوبی در محوطه‌های بندری خبر داد و بیان کرد: به منظور تعیین تکلیف و تسهیل فرایند ترخیص و خروج کالا‌های رسوبی به ویژه کالا‌های اساسی در بندر بوشهر صبح امروز هیاتی از مسئولان قضایی و نظارتی بازدید کردند.

او عنوان کرد: با توجه به رسوب کالا در بنادر انتظار داریم پس از این بازدید روند امور گمرکی و ترخیص این کالا‌ها بخصوص کالا‌های اساسی که نقش ویژه‌ای در مدیریت بازار نیز ایفا می‌کنند تسریع شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: این اداره کل آماده انجام هرچه بهتر و بیشتر این موضوع پس از تصمیمات مقامات استانی خواهد بود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ارجمند زاده ادامه داد: در این بازدید ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر نیز حضور داشتند تا با تعاملی که میان بندر و گمرک وجود دارد هرچه سریع‌تر این مهم محقق شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.