کرونا پای پرونده ۲۲۰ خانواده بافقی مهر بیکاری زد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق گفت: در این ایام کرونایی ۲۲۰ نفر از شهروندان بافقی شغل خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  قاسم طلایی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق با بیان اینکه ۲۲۰ نفر از شهروندان بافقی شغل خود را در این ایام کرونایی از دست داده اند، گفت: این خانواده‌ها به مدت شش ماه تحت حمایت این نهاد قرار گرفته اند.

او با اشاره به اینکه در طول شش ماه گذشته ۱۵۰ نفر از مراجعه کنندگان در کنار مددجویان شهری و روستایی، تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه ۵ تا ۱۰ میلیون تومان اخذ کرده اند، افزود: وام بانکی دیگری نیز برای اشتغال ۱۳۰ نفر از مددجویان و جوانان مستعد شهرستان تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

طلایی با بیان اینکه ۱۵۰ نفر از دانش آموزانی که والدین آن‌ها به خاطر کرونا اشتغال خود را از دست داده اند تحت پوشش قرار گرفته اند، گفت:در حال حاضر ۳۶۴ دانش آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی برخوردارند که علاوه بر پرداخت هزینه‌های پوشاک، کتب درسی، شهریه دانشگاه های این افراد، تعداد ۳۰ عدد تبلت برای آن‌ها خریداری شده است.

مدیر کمیته امداد بافق به دیگر اقدامات این نهاد برای مددجویان در این ایام کرونایی اشاره کرد و افزود: خرید و تحویل ماسک، الکل، موادشوینده و کالای بهداشتی طی چند مرحله انجام گرفته است و همچنان نیز ادامه دارد.

 او با اشاره به شرایط سخت اقتصادی مردم در این روزها، تصریح کرد: تاکنون طی مراحل مختلف سبد کالا، آرد برای پخت نان، غذای گرم، گوشت گاو و گوسفند و میوه در بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار