ایستگاه‌ها و قطار‌های متروی تبریز روزانه ضدعفونی می‌شوند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری تبریز گفت: ایستگاه‌ها و داخل قطار‌های متروی این شهر به شکل ساعتی و روزانه ضدعفونی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، فرهخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری تبریز با اشاره به اجرای عملیات ضدعفونی ایستگاه‌ها و قطار‌ها به صورت مستمر، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا برای رفاه حال مسافران، تمامی ضوابط بهداشتی در مترو، رعایت و ایستگاه‌های خط یک شامل آسانسورها، پله برقی ها، صندلی‌های انتظار مسافر، نرده‌ها و گیت‌های بلیط و داخل واگن قطار‌ها به صورت مداوم و روزانه توسط دستگاه‌های فوگر گرم و سرد به صورت دقیق ضدعفونی می‌شوند.

او گفت: با شروع موج جدید شیوع ویروس کرونا، عملیات ضدعفونی بیشتر از گذشته انجام می‌شود، به طوری که قبل از شروع ساعت خدمات رسانی مترو ضدعفونی با دستگاه فوگر گرم و در پایان هر سفر، داخل قطار توسط دستگاه فوگر سرد و در اواسط روز نیز ایستگاه‌ها توسط دستگاه فوگر سرد و در پایان ساعت بهره برداری تمامی ایستگاه‌ها و داخل قطار‌ها به صورت کامل ضدعفونی می‌شوند.

فرهخت با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد مسافران مترو از ماسک استفاده می‌کنند و در بلیط فروشی ایستگاه‌ها نیز ماسک به قیمت مصوب دولتی توزیع می‌شود، از مردم و شهروندان خواست در ارتباط با رعایت ضوابط بهداشتی با نیرو‌های این شرکت همکاری کنند.

قطارشهری تبریز در ۵ خط (شامل ۴ خط اصلی و ۱ خط حومه) به طول کلی ۱۰۰ کیلومتر طراحی شده است.

در زمان کنونی مراحل ۱ و ۲ خط یک قطارشهری تبریز به طول ۱۱ کیلومتر از ایستگاه ائل‌گلی تا ایستگاه میدان ساعت در حال بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار