بدهی ۱۶ ماهه حوزه دارو و تجهیزات پزشکی

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی بدهی ۱۶ ماهه داریم، درخواست داریم که دارو و تجهیزات باید از تعرفه خارج شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در بیمارستان‌های استان کمبود دستگاه اکسیژن‌ساز داریم، گفت : با وجود بیش از ۲۰۰ تخت آی. سی. یو و بیش ازیک‌هزار و ۲۰۰ بیمار بستری درحال حاضر ۱۷ هزار لیتر در دقیقه مصرف اکسیژن داریم.

مدیر گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : گروه بیهوشی اعضای طرح تمام وقتی هستند که جای دیگر فعالیت ندارند و باتوجه به اینکه به دلیل کرونا روز به روز شاهد افزایش بخش‌های آی. سی. یو هستیم و از طرفی به دلایلی دستیاری رشته بیهوشی را انتخاب نمی‌کند متخصصان ما بدون دستیار مانده‌اند.

امینی‌سامان افزود: متخصصان بیهوشی ۳۰ تخت را به جای ۱۲ تخت پوشش می‌دهند درحالی که بیمه‌ها ۱۲ تخت را قبول دارند و همین امر موجب شده این همکاران از نظر روحی و جسمی فرسوده شوند بنابر این تقاضای ورود دستیار بیهوشی به استان را داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به وضعیت ناوگان حمل و نقل فرسوده اداری و امدادی اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از نیروی شرکتی پاسخگوی نیاز نیروی انسانی نیست باید به ازای خروجی هر همکار یک نفر جایگزین شود.

ایمانی درخواست تمدید طرح نیرو‌های طرحی را در راستای نیاز به استفاده از این نیرو‌ها تا پایان کرونا را داشت.

حیدری رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه درخواست خروج اعضای هیأت علمی از طرح تمام وقت و ارتقای جامعه پزشکی و دعوت از پزشکان بخش خصوصی برای شرکت در مجامع و محافل علمی را داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار