محمودزاده: قرارداد شکاری با تراکتورسازی معتبر است

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: فسخ یکطرفه ای از سوی رضا شکاری عضو باشگاه تراکتورسازی تبریز در سازمان لیگ ثبت نشده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، فریبرز محمودزاده اظهار داشت: با توجه به بیانیه باشگاه تراکتورسازی تبریز مبنی بر ارجاع موضوع فسخ قرارداد شکاری از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال به آگاهی می رساند که طبق اسناد پیوستی که در زیر خبر قابل مشاهده است، هیچ گونه فسخ یکطرفه ای از سوی رضا شکاری عضو باشگاه تراکتورسازی تبریز در سازمان لیگ ثبت نشده است.

وی افزود: در ضمن با توجه به قوانین موجود و معتبر بودن قرارداد شکاری با باشگاه تراکتورسازی و عدم ثبت هیچ گونه فسخ قراردادی در سازمان لیگ فوتبال بازیکن نامبرده همچنان عضو باشگاه تراکتورسازی تبریز محسوب می شود و فقط سازمان لیگ فوتبال ایران شکایت و درخواست بازیکن نامبرده را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ارجاع داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
شکاری اشتباه کرد باید با استقلا مذاکره میکرد اگر با استقلال مذاکره کرده بود تا الان هم قراردادش فسخ شده بود هم اعتراض تراکتور رد شده بود فقط کافی بود اسم استقلال رو بیاره
آخرین اخبار