دین محمدی: عاشق استقلال هستم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من به خاطر پول به استقلال نیامده ام تا به خاطر پول از این باشگاه جدا شوم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال و یکی از دستیاران محمود فکری در رابطه با وضع حال حاضر آبی پوشان اظهار کرد: من عاشق این تیم هستم. همه می‌دانند که این مدت دوری من از تیم هیچ ربطی به مسائل مالی ندارد. زمانی که در استقلال بازی می‌کردم می‌توانستم از استقلال ۷۰ میلیون تومان پول دریافت کنم، اما با ۱۸ میلیون تومان برای استقلال بازی کردم. سیروس دین محمدی آدمی نیست که به خاطر پول به استقلال آمده باشد که بخواهد به خاطر مسائل مالی از این باشگاه برود.

او افزود: من شان خود را حفظ کردم تا شان پیشکسوت‌های استقلال حفظ شود. به اعتقاد من ما پیشکسوت‌ها باید هوای یکدیگر را داشته باشیم. همه می‌دانند من حتی وقتی به بوندسلیگا رفتم برای استقلال درآمدزایی کردم. من لباس آبی رنگ را دوست دارم و هر حرفی می‌زنم از ته قلبم است.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که ادامه راه استقلال با محمود فکری چگونه است، گفت: استقلال در بازی مقابل مس رفسنجان عالی بود و امیدوارم این تیم با حمایت ما پیشکسوتان به درجات بالا‌تر برسد و مطمئن هستم که استقلال امسال قهرمان می‌شود و یک جام شیرین را به هواداران خود تقدیم می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۱۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
این چه جور عشقیه که به خاطر پول یا به قول خودت شان پیشکسوت گذاشتی رفتی
از کریم باقری یاد بگیرید که همه وره وایستاده و داره کار می کنه
اون عاشق واقعیه نه شماها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
دیگه با این بلایی که وزیر سر پرسپولیس آورده و حتی از پرسپولیس براتون بازیکن آورده که البته قبلشم منشا و ... رو آورده بود اگر قهرمان نشید باید دو دستی بزنید تو سرتون ولی بازم بعید میدونم قهرمان بشید چون به قول برانکو شخصیت قهرمانی ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
کوتاه بیا فهرمان فقط سپاهان
آخرین اخبار