فرماندار شهرستان دهلران:

ظرفیت تخت‌های بیمارستان شهدا دهلران در حال تکمیل شدن است

عسگری گفت:ظرفیت تخت‌های بیمارستان شهدا دهلران در حال تکمیل شدن است و وضعیت این شهرستان نگران کننده است.

عسگری فرماندار شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:عدم توجه مردم به این ویروس سبب شده که روزانه آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان افزیش پیدا کند.

عسگری  بیان کرد:اجرای مصوبات ستاد کرونا لازم اجرا است و تمامی دستگاه‌های عضو ستاد بایستی در راستای انجام وظایف محوله پای کار باشند.

او اظهار کرد: باتوجه به افزیش تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان باید همه ادارات ونهاد‌های دولتی و غیر دولتی پای کار باشند و مردم نیز در بحث سلامت عمومی جامعه احساس مسئولیت کنند.

عسگری اضافه کرد:افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بسیار نگران کننده است به طوری که آماربستریهابه ۲۶نفررسیده و چنانچه شهروندان همکاری نکنند قطعا شاهد افزیش مبتلایان و کمبود امکانات بخصوص در بحث بستری در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار دهلران افزود: مردم باید با رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه به کاهش آمار کرونا در شهرستان کمک کنند از شرکت در تجمعات عروسی و عزاداری خودداری کنند.

او یادآور شد:باتوجه به تلاش کادر درمان در شهرستان و استان مبتلایان به کرونا سریع شناسایی می‌شوند و نیاز است افراد مبتلا از تردد در بین مردم خودداری کنند تا زمینه افزایش مبتلایان فراهم نشود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.