معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

۱۶ نانوایی در شاهرود پلمب شد

بینش با بیان اینکه ۱۱۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های سطح شهر در ۲ هفته گذشته انجام شد، افزود: ۱۶ نانوایی به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی پلمب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان بینش معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: طی ۲ هفته گذشته کارشناسان بهداشت این دانشگاه از یک هزار و ۶۶۴ واحد صنفی بازرسی کرده و در نهایت ۶۹۶ واحد اخطار و ۸۴ واحد صنفی پلمب شدند.

او با اشاره به اینکه در این بازه زمانی ۹۳ گشت مشترک انجام شد، تصریح کرد: ۲۰ مورد بازرسی از درمانگاه ها، مطب‌ها و داروخانه انجام شد که برای هشت مورد از آنان اخطار صادر شد.

بینش از ثبت نام شهروندان در سامانه سلامت و نصب کد رهگیری به طورمیانگین ۶۲.۴ درصد خبر داد و اظهارداشت: در طی بازرسی‌های انجام شده در بین کارکنان اداره‌های مختلف ۹۲ درصد از ماسک استفاده می‌کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: ۹۰ درصد از مشتریان مراجعه کننده به واحد‌های صنفی از ماسک استفاده می‌کردند.

او با بیان اینکه در ۸۰ درصد از اماکن مورد بازرسی محلول ضدعفونی کننده وجود داشت، افزود: ۸۷.۳ مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می‌نمودند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار