جذب ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بروجن

فرماندار بروجن گفت تا کنون در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری افزون بر ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست کمیته اشتغال شهرستان با بیان اینکه تا کنون در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری افزون بر ۳۸ میلیارد تومان جذب شده است اظهار داشت: این میزان تسهیلات برای اشتغالزایی ۷۲۸ نفر به ۳۶۹ طرح پرداخت شده است.

او افزود: وجود تالاب‌های مهم ملی و بین المللی، بنا‌های تاریخی، مراکز گردشگری و تفریحی در شهرستان بروجن بهترین مکان برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، جذب گردشگران و باعث فراهم بودن زمینه‌های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان شده است.


بیشتر بخوانید


ملکی طرح‌های کشاورزی را زمینه‌ساز توسعه و اشتغال پایدار عنوان کرد و گفت: ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی و رفع مشکلات آن‌ها از اولویت‌های شهرستان است و همچنین واحد‌های تولیدی و صنعتی که ظرفیت توسعه داشته باشند جهت رفع مشکل سرمایه در گردش حمایت خواهند شد.

او با توجه به اینکه کشاورزی و گردشگری مهم‌ترین محور‌های توسعه روستایی در روستا‌های این شهرستان بوده افزود: بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در این بخش‌ها ضرورتی انکارناپذیر است.

ملکی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و حمایتی طرح‌های اشتغالزایی با محور تولید و محرومیت زدایی در روستا‌ها را که نیاز به تسهیلات دارند به بسیج سازندگی شهرستان بروجن معرفی کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.