صدور اولین مجوز کسب ‌و کار‌های گردشگری در فضای مجازی آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از صدور اولین مجوز کسب و کار‌های گردشگری در فضای مجازی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حمزه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین در صنعت گردشگری گفت: شرایط فعلی کشور و استان پیامی قابل تامل برای ما در راستای لزوم تقویت گردشگری مجازی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های آن دارد.

او افزود: در این راستا اداره‌کل میراث فرهنگی استان امسال بر تقویت ظرفیت‌های مجازی و توسعه دیجیتال مارکتینگ در این حوزه متمرکز و با فراهم‌سازی شرایط لازم درصدد ایجاد بستر مفید فعالیت برای جوانان است، چرا که صنعت گردشگری جهانی امروز، صنعتی همه‌جانبه و گسترده است.

حمزه‌زاده گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در بخش گردشگری استان وجود دارد، بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی در راستای معرفی در سطح ملی و بین‌المللی امری ضروری است، از این‌رو در این راستا اولین مجوز کسب و کار‌های گردشگری در فضای مجازی صادر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی دارای شرایط می‌توانند گواهینامه کسب و کار‌های گردشگری در فضای مجازی را دریافت کنند.

حمزه‌زاده گفت: پس از دریافت گواهینامه صاحب کسب و کار می‌تواند در حوزه اطلاع‌رسانی، بازاریابی، فروش و استارت آپ‌های خدمات گردشگری فعالیت کرده و از حمایت‌های اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی در مراکز شتاب‌دهنده نیز بهره‌مند شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.