اجرای طرح راهداری زمستانی در مهاباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد از اجرای طرح راهداری زمستانی از نیمه دوم آذر ماه در این شهرستان خبر داد.

خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: باشروع طرح راهداری زمستانی از ۱۵ آذرماه ۶۰ مامور راهداری و ۲۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری در راهدارخانه‌های ثابت و سیار این شهرستان مستقر خواهند شد.

او با اشاره به اینکه هم‌اکنون در حال انباشت ۶ هزار تُن نمک و ماسه در راهدارخانه‌ها و تعمیر و تجهیز اداوات راهداری هستیم، افزود:این مقدار نمک و ماسه علاوه بر راهدارخانه مرکزی، در سه راهدارخانه ثابت در روستا‌های کیتکه (گردنه جواله‌ره‌شان)، کله‌گاوی (گردنه زمزیران) در مسیر مهاباد - سردشت و قره‌بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) ذخیره‌سازی می‌شود.

خادمی اضافه کرد: امسال برای تسریع در عملیات راهداری و برف‌روبی محور‌های روستایی، ۲ راهداری سیار در گردنه "آفان" و گردنه "شیخان" این شهرستان نیز فعال خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد از رانندگان خواست در فصل زمستان قبل از سفر در مناطق کوهستانی و برفگیر این شهرستان با شماره‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ از وضعیت جاده‌ها آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.