تعطیلی تمرینات تیم چابک شیراز

فوتسالیست‌های چابک در بلاتکلیفی بسر می‌برند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حالی که قرار بود مرحله دوم لیگ دسته ۲ فوتسال مردان باشگاه‌های کشور دهه دوم آبان ماه در دو گروه برگزار شود، اما برگزاری این مسابقات به مانند لیگ برتر فوتسال به خاطر شیوع ویروس کرونا و شرایط نامطلوبی که در ایران وجود دارد در ابهام است.

تیم چابک شیراز نماینده فارس در دور دوم لیگ دسته دوم فوتسال مردان که بعنوان میزبان دور رفت گروه نخست نیز تعیین شده بود با شرایط پیش آمده، تمرینات خود را تعطیل کرد.

مقتدایی مدیر تیم چابک شیراز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکوک بودن چند تن از اعضای تیم و اعلام نشدن زمان برگزاری بازی‌های دور دوم از سوی سازمان لیگ فوتسال کشور، تمرینات چابک به حالت تعطیلی در آمد.

او، بیان کرد: با فرسایشی شدن تمرینات و هزینه‌های فراوان که برای تیم می‌شود، اما هنوز هیچ تصمیم جدی از سوی مسئولان فوتسال کشور برای برگزاری رقابت‌های دسته دوم گرفته نشده و تیم‌ها در بلاتکلیفی بسر می‌برند.

مقتدایی، تصریح کرد: رشته‌هایی مانند هندبال، بسکتبال و والیبال هم که به صورت تیمی و در سالن برگزار می‌شود رقابت‌های خود را آغاز کرد ه اند، اما هنوز تکلیف فوتسال مشخص نیست و اگر شرایط به این نحو باشد تیم‌های از لحاظ اقتصادی با مشکل مواجه می شوند.

در گروه نخست مرحله دوم رقابت‌های دسته ۲ فوتسال مردان باشگاه‌های کشور تیم‌های چابک شیراز، تیام گلوگاه، عقاب تبریز، رعد پدافند اصفهان، زندی بتن کلاردشت و خلیج فارس ماهشهر حضور دارند.

تیم چابک شیراز در دور نخست این مسابقات با قرار گرفتن در مکان دوم گروه ششم پس از آیندگان بندرعباس راهی مرحله دوم شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار