جاده شهرستان نیر به میانه تامین اعتبار شده است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده شهرستان نیر به میانه تامین اعتبار شده و برای احداث این جاده اقدامات لازم انجام خواهد شد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از احداث جاده شهرستان نیر به میانه خبر داد و گفت: این جاده تامین اعتبار شده و ماده ۲۳ آن نیز گرفته شده است.

او با بیان اینکه استان اردبیل یکی از استان‌های مرزی کشور است افزود: این استان از قطب‌های مهم کشاورزی، صنعتی، دامداری، دامپروری و گردشگری است و زمینه‌هایی برای ارتقا استان از لحاظ مسائل اجتماعی، زیرساخت‌ها و عمران شهری در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از سفر مدیر کل شستا به استان اردبیل گفت: شرکت شستا در یکی از روستا‌های شهرستان نیر شهرک دامپروری با ظرفیت ۶ هزار راس دام و با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان ایجاد خواهد کرد.

موسوی از عمران شهری با سرمایه گذاری بالای ۵۰۰ میلیارد تومان در اردبیل خبر داد و افزود: زیرساخت‌ها و مطالعات عمران شهری در اردبیل فراهم شده است.

او همچنین از احداث بیمارستان هزار تختخوابی در اردبیل خبر داد و گفت: نقشه این پروژه عظیم آماده شده و بالای ۲ هزار میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم الانبیا برای این پروژه هزینه خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تصویب ایجاد منطقه آزاد تجاری در استان اردبیل در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.