ایجاد دو بخش جدید کرونایی در بیمارستان مراغه

 رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه گفت: دو بخش جدید کرونایی در بیمارستان امیر المومنین مراغه ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه گفت: با افزایش آمار مبتلایان به کرونا ۴۰ تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستان امیر المومنین مراغه اضافه شده است.

تنومند افزود: برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی تعداد تخت‌های بستری بیمارستان امیرالمومنین مراغه به ۱۶۰ تخت رسیده است.

او همچنین از دو برابر شدن ظرفیت تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌های مراغه خبر داد و افزود: تعداد تخت‌های آی سی یو در این شهرستان به ۳۰ تخت رسیده است.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه  گفت:در بیمارستان سینا نیز ۲۰ تخت برای بستری کودکان در نظر گرفته شده است.

او افزود: هم اکنون ۹۵ نفر در بیمارستان امیرالمومنین مراغه بستری هستند که از این تعداد ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

تنومند گفت: نزدیک ۳۰ درصد مراجعه کنندگان و بستری‌های کرونایی در مراغه از شهر‌های همجوار به بیمارستان‌های مراغه مراجعه می‌کنند.

او از شهروندان خواست با رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی کادردرمان و مدافعان سلامت را در قطع زنجیره کرونا کمک و یاری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار