تمام محورهای مواصلاتی استان اصفهان باز است

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت:با توجه به بارش باران و برف در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان، همه جاده‌ها باز است و تردد بسیار کم و روان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین پورقیصری رئیس پلیس راه استان اصفهان درباره آخرین وضعیت ترافیکی استان اصفهان، اظهار کرد: با توجه به بارش باران و برف در مناطق غرب و جنوب استان، همه جاده‌ها باز است و تردد بسیار کم و روان است.

او افزود: مردم به دلیل همه گیری بیماری کرونا و تاکید مسئولان بهداشتی مبنی بر کاهش سفر‌ها رغبت کمتری به مسافرت دارند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اضافه کرد: هم اکنون مشکلی در ترافیک جاده‌های اصلی و فرعی استان نیست و حادثه خاصی نیز گزارش نشده است.

بنابر آخرین اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اصفهان، با تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه تا اواخر وقت روز جمعه، بارش باران، رگبار و رعد و برق، بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی و مه آلودگی بسیاری از نقاط استان به ویژه غرب و جنوب اصفهان را فرامی گیرد.

بنابر بر هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان، با فعالیت این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن رواناب، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها به ویژه در جنوب و شرق استان، اختلال در تردد، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و محور‌های مواصلاتی وجود دارد. از امشب تا صبح روز شنبه مه آلودگی پدیده غالب جاده‌های مواصلاتی جنوب استان است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار